{"id":4842,"date":"2022-02-11T12:35:19","date_gmt":"2022-02-11T12:35:19","guid":{"rendered":"https:\/\/brandsoul.pl\/?p=4842"},"modified":"2023-02-04T20:03:17","modified_gmt":"2023-02-04T20:03:17","slug":"5-najczesciej-popelnianych-bledow-w-mediach-spolecznosciowych","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/brandsoul.pl\/en\/o-nas\/blog\/5-najczesciej-popelnianych-bledow-w-mediach-spolecznosciowych\/","title":{"rendered":"5 najcz\u0119\u015bciej pope\u0142nianych b\u0142\u0119d\u00f3w w mediach spo\u0142eczno\u015bciowych"},"content":{"rendered":"

\"\"Prowadzenie profili spo\u0142eczno\u015bciowych firm jest coraz bardziej popularne i przynosi widoczne efekty. Staje si\u0119 tak jednak tylko wtedy, kiedy przestrzegasz kilku wa\u017cnych zasad. Jakie b\u0142\u0119dy najcz\u0119\u015bciej pope\u0142niaj\u0105 przedsi\u0119biorcy w social mediach? <\/strong><\/p>\n

Obecno\u015b\u0107 firmy w mediach spo\u0142eczno\u015bciowych jest dzi\u015b podstaw\u0105 ka\u017cdego media planu i konieczno\u015bci\u0105 w realizacji skutecznej promocji i strategii marketingowej. Marki coraz cz\u0119\u015bciej zdaj\u0105 sobie spraw\u0119 z potencja\u0142u social medi\u00f3w. Wiele z nich korzysta z medi\u00f3w spo\u0142eczno\u015bciowych zbyt intuicyjnie, nie kieruj\u0105c si\u0119 wa\u017cnymi zasadami. Jakie b\u0142\u0119dy s\u0105 najcz\u0119\u015bciej powtarzane przez firmy?<\/p>\n

 <\/p>\n

    \n
  1. J\u0118ZYK NIEDOPASOWANY DO GRUPY ODBIORC\u00d3W<\/strong><\/li>\n<\/ol>\n

    Tworz\u0105c tre\u015bci w mediach spo\u0142eczno\u015bciowych musisz zna\u0107 swoj\u0105 grup\u0119 odbiorc\u00f3w. To do nich powinny by\u0107 dostosowane posty. Nie tylko ich tre\u015b\u0107, ale tak\u017ce jej forma. Ilo\u015b\u0107 emocji, emotikonek czy specjalistycznego s\u0142ownictwa \u2013 to wszystko zale\u017cy od tego, do kogo kierujesz swoje s\u0142owa. Sprawd\u017a kim s\u0105 Twoi odbiorcy. Znajd\u017a odpowied\u017a na pytania: w jakim s\u0105 wieku, czym si\u0119 zajmuj\u0105 i co lubi\u0105. Dzi\u0119ki temu Twoje tre\u015bci b\u0119d\u0105 lepiej przez nich odbierane, co wp\u0142ynie na ich popularno\u015b\u0107 oraz zaufanie do Twojej firmy.<\/p>\n

     <\/p>\n

      \n
    1. BRAK ODPOWIEDNIEGO PLANU<\/strong><\/li>\n<\/ol>\n

      Cho\u0107 dzia\u0142ania w social mediach wydawa\u0107 si\u0119 mog\u0105 \u0142atwe, aby przynios\u0142y one oczekiwane efekty, opiera\u0107 si\u0119 musz\u0105 na porz\u0105dnie przygotowanym planie, opartym o wiedz\u0119 i do\u015bwiadczenie. Strategia pomo\u017ce Ci okre\u015bli\u0107 cele, kt\u00f3re chcesz osi\u0105gn\u0105\u0107, narz\u0119dzia, jakie Ci w tym pomog\u0105 i spos\u00f3b na osi\u0105gni\u0119cie sukcesu. Zastanowi\u0107 si\u0119 musisz w jakich mediach spo\u0142eczno\u015bciowych b\u0119dziesz publikowa\u0142, jakie tre\u015bci to b\u0119d\u0105, jak cz\u0119sto i do kogo b\u0119d\u0105 kierowane. Pomy\u015bl czy we wszystkich kana\u0142ach spo\u0142eczno\u015bciowych b\u0119dziesz publikowa\u0142 to samo, czy ka\u017cdy z nich b\u0119dzie mia\u0142 unikalne tre\u015bci.<\/p>\n

      Pojedyncze dzia\u0142ania nie zapewni\u0105 Ci sukcesu. Generuj\u0105 one du\u017ce koszty, kt\u00f3re nie przynosz\u0105 efekt\u00f3w. Nie tra\u0107 swojej szansy. Stw\u00f3rz strategi\u0119, kt\u00f3ra pomo\u017ce Ci w odpowiednich dzia\u0142aniach w social mediach.<\/p>\n

       <\/p>\n

        \n
      1. IGNOROWANIE KOMENTARZY<\/strong><\/li>\n<\/ol>\n

        Interakcja z klientami jest niezwykle wa\u017cna! To ona buduje wizerunek Twojej firmy i wp\u0142ywa na zaufanie do niej. Odpowiadaj na wszelkie komentarze odbiorc\u00f3w. Je\u015bli tego nie zrobisz, ich aktywno\u015b\u0107 zacznie spada\u0107, a co za tym idzie, spadnie tak\u017ce popularno\u015b\u0107 Twojego profilu. Tre\u015bci marki mog\u0105 wtedy przesta\u0107 by\u0107 widoczne dla obserwuj\u0105cych, a tym bardziej dla nowych grup odbiorc\u00f3w. Odpowiada\u0107 nale\u017cy zar\u00f3wno na negatywne, jak i pozytywne komentarze.<\/p>\n

         <\/p>\n

        \u00a0<\/strong><\/p>\n

          \n
        1. PUBLIKOWANIE BEZ KOREKTY<\/strong><\/li>\n<\/ol>\n

          Czy wiesz jak wa\u017cnie jest publikowanie tre\u015bci bez b\u0142\u0119d\u00f3w ortograficznych czy stylistycznych? To kolejny czynnik, kt\u00f3ry wp\u0142ywa na wiarygodno\u015b\u0107 i zaufanie do Twojej marki. Czasami nawet zwyk\u0142a liter\u00f3wka popsu\u0107 mo\u017ce wra\u017cenie w odbiorze Twojego postu. Zawarto\u015b\u0107 przed opublikowaniem nale\u017cy dok\u0142adnie sprawdzi\u0107. Upewnij si\u0119 czy nie ma w nim b\u0142\u0119d\u00f3w, czy linki dzia\u0142aj\u0105 oraz czy wszystko jest zgodne z polityk\u0105 marki.<\/p>\n

           <\/p>\n

            \n
          1. NIESP\u00d3JNE GRAFIKI<\/strong><\/li>\n<\/ol>\n

            Grafika lub wideo to pierwsze elementy, kt\u00f3re zauwa\u017cy Tw\u00f3j odbiorca. Wa\u017cne, aby tworzy\u0107 tre\u015bci, kt\u00f3re s\u0105 atrakcyjne nie tylko jednostkowo, ale tak\u017ce tworz\u0105 sp\u00f3jn\u0105 ca\u0142o\u015b\u0107. Wybierz kolory, wok\u00f3\u0142 kt\u00f3rych chcesz si\u0119 obraca\u0107 oraz fonty (maksymalnie 3 r\u00f3\u017cne), kt\u00f3re b\u0119d\u0105 widnia\u0142y na Twoich grafikach.<\/p>\n

             <\/p>\n

            Dzia\u0142anie w social mediach jest dzi\u015b podstaw\u0105 internetowej promocji firmy. Nie dzia\u0142aj intuicyjnie! Tw\u00f3rz tre\u015bci, kt\u00f3re przynios\u0105 Ci korzy\u015bci!<\/p>\n

             <\/p>","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

            Prowadzenie profili spo\u0142eczno\u015bciowych firm jest coraz bardziej popularne i przynosi widoczne efekty. Staje si\u0119 tak jednak tylko wtedy, kiedy przestrzegasz kilku wa\u017cnych zasad. Jakie b\u0142\u0119dy najcz\u0119\u015bciej pope\u0142niaj\u0105 przedsi\u0119biorcy w social mediach? Obecno\u015b\u0107 firmy w mediach spo\u0142eczno\u015bciowych jest dzi\u015b podstaw\u0105 ka\u017cdego media planu i konieczno\u015bci\u0105 w realizacji skutecznej promocji i strategii […]<\/p>","protected":false},"author":6,"featured_media":4843,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[96,6],"tags":[],"aioseo_notices":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/brandsoul.pl\/en\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4842"}],"collection":[{"href":"https:\/\/brandsoul.pl\/en\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/brandsoul.pl\/en\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/brandsoul.pl\/en\/wp-json\/wp\/v2\/users\/6"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/brandsoul.pl\/en\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=4842"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/brandsoul.pl\/en\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4842\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":4844,"href":"https:\/\/brandsoul.pl\/en\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4842\/revisions\/4844"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/brandsoul.pl\/en\/wp-json\/wp\/v2\/media\/4843"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/brandsoul.pl\/en\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=4842"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/brandsoul.pl\/en\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=4842"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/brandsoul.pl\/en\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=4842"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}