Strategia działań w mediach społecznościowych to podstawa efektywności. Niestety nie jest ona standardem rozpoczynającym promocje firmy za pośrednictwem tego narzędzia. Przed przystąpieniem do długofalowych działań w mediach społecznościowych warto opracować strategię, która pozwoli efektywnie nimi zarządzać. Zakłada ona cele długofalowe oraz te krótkoterminowe, planowane z tygodnia na tydzień.

Z czego składa się strategia mediów społecznościowych?

  • celów, dla poszczególnych mediów, czyli osobno dla Facebook’a, Instagrama itp.,  z zaznaczeniem jakie media społecznościowe warto prowadzić dla konkretnej firmy, w konkretnej branży,
  • działań strategicznych jakie chcemy realizować za pośrednictwem mediów społecznościowych,
  • definicji i opisaniu targetu – czyli do kogo chcemy docierać za pośrednictwem mediów społecznościowych,
  • standardów postów – czyli jakiego rodzaju posty/ komunikaty będziemy publikować w czasie tygodnia,
  • standardów graficznych – czyli jak będziemy obrazować komunikat przekazywany za pośrednictwem mediów społecznościowych,
  • KPI – czyli wskaźników efektywności jakie zakładamy, które chcemy osiągnąć np. ilość polubień w ciągu miesiąca itp.
  • standaryzacji komunikacji z klientem za pośrednictwem social media (wiadomości automatyczne, komunikacja Messenger),
  • analizy konkurencji w mediach społecznościowych,
  • narzędzi rekomendowanych, dostępnych w mediach społecznościowych,
  • rekomendacji działań promocyjnych.


Cele długoterminowe to jakie?

  1. zakładają one budowanie marki w dłuższym okresie czasu,
  2. definiują konkretne rezultaty jakie chcemy osiągnąć np. po roku działań w mediach społecznościowych,
  3. są spójne ze strategią marketingową firmy,
  4. określają działania ogólne, kluczowe, strategiczne promocji firmy w Internecie.


Cele krótkoterminowe promocji w mediach społecznościowych to jakie?

  • dotyczące konkretnych produktów/usług,
  • realizowane w celu promocji okolicznościowo jakieś wydarzenia czy też produktu/usługi,
  • wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy.

 

W jakiej formie otrzymujesz strategię?

  • jest to opracowanie z opisaniem poszczególnych elementów strategii, wytycznych do działania i rekomendacji.

 

Jaki jest koszt opracowania strategii marketingowej w mediach społecznościowych?

Standardowo – 799 zł netto, aktualna CENA SPECJALNA 519 zł netto.

Oferta dotyczy tylko małych i średnich firm (zatrudniających do 50 pracowników).

————————————–

Zapraszamy do kontaktu:

info@brandsoul.pl

kom: +48 668 130 202

Jeśli jesteś zainteresowany ofertą prowadzenia mediów społecznościowych, skontaktuj się z nami, przygotujemy ją dla Ciebie.

Zostaw swój numer, oddzwonimy

Twoje dane przetwarzamy wyłącznie dla celów kontaktu telefonicznego. Nie przechowujemy ich, nie wykorzystujemy dla celów marketingowych. Nie martw się więc o niepotrzebne kontakty z naszej strony :)