Agencja reklamowa, a może marketingowa?

Pojęcia reklamy i marketingu są często błędnie uznawane za tożsame i stosowane zamiennie.  Definicja marketingu obejmuje wiele obszarów działania, które z reklamą mają niewiele wspólnego.

Agencja marketingowa i reklamowa – różnice

Zadaniem agencji marketingowej jest kompleksowa obsługa wszystkich procesów prowadzących do zbudowania lub rozwinięcia solidnej marki. Agencja na podstawie potrzeb klienta przygotowuje strategię działania, planuje poszczególne zadania i analizuje wyniki. Przykładowe obszary marketingu to m.in. copywriting, budowa i aktualizacja strony internetowej, pozycjonowanie SEO, tworzenie kanałów w social mediach oraz prowadzenie działań z zakresu reklamy. Reklama stanowi jedynie część marketingu, która polega na opracowaniu i dystrybuowaniu projektów ulotek, bilbordów oraz materiałów video. Zadaniem agencji reklamowej jest dobór odpowiednich środków przekazu i analiza wyników.

Agencja  marketingowa i reklamowa prowadzą działania w różnych obszarach, dlatego warto zastanowić się, którą z nich wybrać.

Nasza oferta w zakresie kompleksowej opieki marketingowej znajduje się TUTAJ.

Poznaj nas! www.brandsoul.pl

Zostaw swój numer, oddzwonimy

Twoje dane przetwarzamy wyłącznie dla celów kontaktu telefonicznego. Nie przechowujemy ich, nie wykorzystujemy dla celów marketingowych. Nie martw się więc o niepotrzebne kontakty z naszej strony :)