W zależności od potrzeb klienta możemy zaproponować prowadzenie kanałów społecznościowych: Facebook, Instagram, Pinterest, Google Moja Firma, Linkedin, Twitter, You Tube i inne.
W przypadku, gdy klient decyduje się na jeden z pakietów stałej współpracy, obsługa mediów społecznościowych jest jego częścią.
- Strategia działania w wybranym medium społecznościowych
- Treści postów
- Grafiki do postów
- Kreowanie pomysłów
- Organizacja konkursów, promocji
- Komunikacja z klientem
- Marketing szeptany
- Reklama w mediach społecznościowych
Mieliśmy okazję opiekować się lub nadal to robimy wybranymi kanałami społecznościowymi.
https://www.facebook.com/hugs.dog/ (założony od zera i prowadzony)
https://www.facebook.com/grupaset/ (prowadzony od marca 2019)
https://www.facebook.com/klinikaDS/ (od stycznia 2019)
https://www.facebook.com/centrumzdrowiarodziny/ (prowadzony od września 2018)
https://www.facebook.com/lafhome/ (od listopada 2019)
https://www.facebook.com/SlusarczykAuto/ (prowadzony rok, do sierpnia 2019)
https://www.facebook.com/sleepdo.eu/ (prowadzony od początku do marca 2020)
https://www.facebook.com/LafEstate/ (od kwietnia 2020)
https://www.facebook.com/preston.kleenoil/ (od lipca 2020)
https://www.facebook.com/DarlogWszystkodomagazynu (od września 202o)
https://www.facebook.com/cafeelmundo (od stycznia 2021)