Blog - Page 11

Narzędzia marketingowe, które musisz znać!

Pracujesz w agencji marketingowej? A może po prostu koordynujesz działania marketingowe swojej firmy? Sprawdź jakie narzędzia marketingowe są niezbędne w 2022 roku! Odpowiednie działania marketingowe ułatwia dziś wiele internetowych narzędzi. Służą zarówno do tworzenia treści czy kampanii, jak i do analizowania ich rezultatów. Pomogą Ci one w zoptymalizowaniu wielu codziennych […]

Czytaj więcej

5 najczęściej popełnianych błędów w mediach społecznościowych

Prowadzenie profili społecznościowych firm jest coraz bardziej popularne i przynosi widoczne efekty. Staje się tak jednak tylko wtedy, kiedy przestrzegasz kilku ważnych zasad. Jakie błędy najczęściej popełniają przedsiębiorcy w social mediach? Obecność firmy w mediach społecznościowych jest dziś podstawą każdego media planu i koniecznością w realizacji skutecznej promocji i strategii […]

Czytaj więcej

Trendy marketingowe na 2022 rok!

Już dziś wiadomo jakie działania będą dominowały w marketingu w zbliżającym się nowym roku. Media społecznościowe? Tworzenie treści? A może tradycyjna promocja offline? Sprawdź na co warto zwrócić uwagę w działaniach marketingowych swojej firmy! ZAKUPY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH Już w tym roku znacznie rozwinęły się możliwości robienia zakupów przez media […]

Czytaj więcej

Wszystko co musisz wiedzieć o CONTENT MARKETINGU!

Prowadzisz własny biznes? Content marketing pomoże Ci w trafieniu do większej grupy odbiorców! Dowiedz się jak tworzyć treści, aby przynosiły one najlepsze efekty. Internet jest dziś głównym źródłem informacji większości konsumentów. Spędzamy w nim dziennie średnio prawie 7 godzin! Korzystają z niego zarówno młodzi jak i starsi ludzie. Poprzez tworzenie […]

Czytaj więcej

Jak wypromować firmę na TikToku?

TikTok to jedno z popularniejszych mediów społecznościowych ostatniego czasu i jak się okazuje, miejsce ogromnego potencjału marketingowego! Jak zbudować skuteczny kanał marki na TikToku?   TIK TOK – CO TO JEST? TikTok to aplikacja, która umożliwia swoim użytkownikom tworzenie i publikowanie krótkich filmów o dowolnej treści, zazwyczaj opatrzonych muzyką. Najczęściej są […]

Czytaj więcej

Sezonowe branże – jak radzą sobie poza sezonem?

Sezonowość jest nieodłącznym elementem wielu biznesów. Często zainteresowanie naszymi usługami lub produktami uzależnione jest od pory roku czy różnych cyklicznych wydarzeń. Jak sobie z tym poradzić? Istnieją branże, które swoją pracę opierają wyłącznie na sezonowych usługach i produktach, takie jak chociażby polska turystyka nad morzem. Inne z nich w mniejszym […]

Czytaj więcej

Dlaczego potrzebny jest Ci newsletter?

Zapewne kiedyś już słyszałeś tę nazwę. Jednak czy wiesz czym dokładnie jest newsletter i przede wszystkim, jakie korzyści może przynieść Twojej firmie? Dowiedz się wszystkiego o newsletterach! E-mail marketing zdobywa coraz większą popularność. Jest to prosty i tani sposób na zdobycie klientów. Jednym z narzędzi w jego ramach jest właśnie […]

Czytaj więcej

Jak wygląda profesjonalne zarządzanie mediami społecznościowymi firmy?

Social media są pełnie wykorzystanego potencjału marketingowego. Jest to świetne miejsce do wypromowania swojej firmy. Jak zrobić to skutecznie? MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE FIRMY – DLACZEGO WARTO? We współczesnej komunikacji media społecznościowe zajmują bardzo ważne miejsce. Według badań, statystyczny Polak spędza w mediach społecznościowych aż 2 godziny dziennie. Najbardziej popularnym medium jest […]

Czytaj więcej

Dlaczego strategia w biznesie jest ważna?

Czy wiesz co jest głównym czynnikiem wpływającym na sukces firmy? Odpowiednia strategia biznesowa! Dlaczego jest tak istotna i co się na nią składa?   CZYM JEST STRATEGIA FIRMY? Strategia firmy to kluczowy element w jej zarządzaniu. Należy o nim pamiętać, ponieważ często przekłada się to bezpośrednio na sukces marki. Czym […]

Czytaj więcej

Dlaczego Twoja firma potrzebuje AUDYTU MARKETINGOWEGO?

Określenie potrzeb marketingowych firmy i zbadanie skuteczności prowadzonych działań marketingowych to podstawa w prowadzeniu przedsiębiorstwa, która pomaga w jego rozwoju. Czujesz, że Twoja firma stoi w miejscu? Przeprowadź audyt marketingowy!   AUDYT MARKETINGOWY – CO TO JEST? Audyt marketingowy to kompleksowa analiza marketingu firmy. Jest to usługa pozwalająca na sprawdzenie […]

Czytaj więcej
en_USEnglish