Plan marketingowy zgodny z celami biznesowymi firmy to podstawa prowadzania skoordynowanym i efektywnych działań marketingowych.
Plan taki może składać się z kilku elementów, takich jak:
- Analiza sytuacji rynkowej i konkurencyjnej – obejmuje badanie rynku, identyfikację trendów, ocenę siły konkurencji i określenie słabych i mocnych stron przedsiębiorstwa.
- Określenie grupy docelowej – wskazanie, dla kogo będą kierowane działania marketingowe.
- Cele marketingowe – określenie celów, jakie chce osiągnąć przedsiębiorstwo poprzez działania marketingowe.
- Strategie marketingowe – określenie sposobów, w jaki przedsiębiorstwo zamierza osiągnąć swoje cele marketingowe.
- Taktyki marketingowe – konkretnie działania marketingowe, które zostaną podjęte, takie jak kampanie reklamowe, działania na social media.
- Budżet – określenie kosztów, jakie będą związane z realizacją planu marketingowego.
Plan marketingowy może być przygotowany dla promocji produktu/usługi w określonym czasie, wprowadzenia produktu/usługi na rynek czy też wypromowania marki. Plan marketingowy powinien opierać się założeniach strategii marketingowej i wykorzystywać różnorodne taktyki marketingowe i narzędzia.
Cena i warunki współpracy
Od planu marketingowego działań rozpoczynamy zawsze współpracę z klientem. Opracowaliśmy ponad 100 różnych planów marketingowych, dla mikro, małych i średnich firm.
Cena: od 600 zł netto, wycena indywidualna
Czas realizacji zlecenia – ok. 5 dni roboczych
Umów się na spotkanie. Poznajmy się!
STUDIO MARKI BRANDSOUL SP.Z O.O.
Biuro Poznań
Św. Michała 100 lok. 304
61-005 Poznań
Biuro Swarzędz
ul. Nowy Świat 10G/2
62-020 Swarzędz
DANE FIRMY
Studio Marki Brandsoul Sp. z o. o.
ul. Harmonia 9/6
62-020 Zalasewo
kom. +48 668 130 202
info@brandsoul.pl
NIP: 7822692832
REGON: 366811048
KRS: 0000668828