Agencja reklamowa, a może marketingowa?
Pojęcia reklamy i marketingu są często błędnie uznawane za tożsame i stosowane zamiennie. Definicja marketingu obejmuje wiele obszarów działania, które z reklamą mają niewiele wspólnego.
Agencja marketingowa i reklamowa – różnice
Zadaniem agencji marketingowej jest kompleksowa obsługa wszystkich procesów prowadzących do zbudowania lub rozwinięcia solidnej marki. Agencja na podstawie potrzeb klienta przygotowuje strategię działania, planuje poszczególne zadania i analizuje wyniki. Przykładowe obszary marketingu to m.in. copywriting, budowa i aktualizacja strony internetowej, pozycjonowanie SEO, tworzenie kanałów w social mediach oraz prowadzenie działań z zakresu reklamy. Reklama stanowi jedynie część marketingu, która polega na opracowaniu i dystrybuowaniu projektów ulotek, bilbordów oraz materiałów video. Zadaniem agencji reklamowej jest dobór odpowiednich środków przekazu i analiza wyników.
Agencja marketingowa i reklamowa prowadzą działania w różnych obszarach, dlatego warto zastanowić się, którą z nich wybrać.
Nasza oferta w zakresie kompleksowej opieki marketingowej znajduje się TUTAJ.
Poznaj nas! www.brandsoul.pl