Agnieszka Śliwka-Stachowiak opowiada o tym, jak outsourcing marketingowy pomaga na nowo odkryć potencjał firmy

Agnieszka Śliwka-Stachowiak opowiada o tym, jak outsourcing marketingowy pomaga na nowo odkryć potencjał firmy

Zapraszamy do zaznajomienia się z wywiadem udzielonym przez Agnieszkę Śliwkę-Stachowiak, stratega, doradcę marketingowego i prezesa zarządu agencji Studio marki BRANDSOUL.

W rolę redaktorki wcieliła się Ilona Adamska, twórczyni bloga Szczypta luksusu.

Z rozmowy dowiesz się:

  • dlaczego warto zlecić profesjonalistom opracowanie strategii marketingowej, koncepcję i rozpoznanie grupy docelowej,
  • dlaczego opracowanie strategii marketingowej jest tak ważne i czy warto na nim oszczędzać,
  • jakie są korzyści outsourcingu marketingowego,
  • czy profesjonalny plan marketingowy to recepta na wyprzedzenie konkurencji.

Agnieszka Śliwka-Stachowiak wyróżniła długą listę branż, z którymi współpracuje i na koniec zapewniła, że każdy klient trafiający pod skrzydła marki BRANDSOUL może liczyć na indywidualne podejście doświadczonych specjalistów.

Przeczytaj wywiad.

 

 

en_USEnglish