Strategia działań w mediach społecznościowych to podstawa efektywności. Niestety nie jest ona standardem rozpoczynającym promocje firmy za pośrednictwem tego narzędzia. Przed przystąpieniem do długofalowych działań w mediach społecznościowych warto opracować strategię, która pozwoli efektywnie nimi zarządzać. Zakłada ona cele długofalowe oraz te krótkoterminowe, planowane z tygodnia na tydzień.
Z czego składa się strategia mediów społecznościowych?
- celów, dla poszczególnych mediów, czyli osobno dla Facebook’a, Instagrama itp., z zaznaczeniem jakie media społecznościowe warto prowadzić dla konkretnej firmy, w konkretnej branży,
- działań strategicznych jakie chcemy realizować za pośrednictwem mediów społecznościowych,
- definicji i opisaniu targetu – czyli do kogo chcemy docierać za pośrednictwem mediów społecznościowych,
- standardów postów – czyli jakiego rodzaju posty/ komunikaty będziemy publikować w czasie tygodnia,
- standardów graficznych – czyli jak będziemy obrazować komunikat przekazywany za pośrednictwem mediów społecznościowych,
- KPI – czyli wskaźników efektywności jakie zakładamy, które chcemy osiągnąć np. ilość polubień w ciągu miesiąca itp.
- standaryzacji komunikacji z klientem za pośrednictwem social media (wiadomości automatyczne, komunikacja Messenger),
- analizy konkurencji w mediach społecznościowych,
- narzędzi rekomendowanych, dostępnych w mediach społecznościowych,
- rekomendacji działań promocyjnych.
Cele długoterminowe to jakie?
- zakładają one budowanie marki w dłuższym okresie czasu,
- definiują konkretne rezultaty jakie chcemy osiągnąć np. po roku działań w mediach społecznościowych,
- są spójne ze strategią marketingową firmy,
- określają działania ogólne, kluczowe, strategiczne promocji firmy w Internecie.
Cele krótkoterminowe promocji w mediach społecznościowych to jakie?
- dotyczące konkretnych produktów/usług,
- realizowane w celu promocji okolicznościowo jakieś wydarzenia czy też produktu/usługi,
- wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy.
W jakiej formie otrzymujesz strategię?
- jest to opracowanie z opisaniem poszczególnych elementów strategii, wytycznych do działania i rekomendacji.
Jaki jest koszt opracowania strategii marketingowej w mediach społecznościowych?
Standardowo – 799 zł netto, aktualna CENA SPECJALNA 519 zł netto.
Oferta dotyczy tylko małych i średnich firm (zatrudniających do 50 pracowników).
————————————–
Zapraszamy do kontaktu:
kom: +48 668 130 202
Jeśli jesteś zainteresowany ofertą prowadzenia mediów społecznościowych, skontaktuj się z nami, przygotujemy ją dla Ciebie.