Stworzenie i koordynacja działu marketingu

Stworzenie i koordynacja działu marketingu

W ramach outsourcingu marketingu jesteśmy dla klienta zewnętrznym działem marketingu. Reprezentujemy go na zewnątrz i uczestniczymy we wszystkich marketingowych i sprzedażowych aktywnościach. Spotykamy się z pracownikami w firmie, którzy są odpowiedzialni za inne działy. Współpracujemy, komunikujemy się. Tworzymy nową strukturę w firmie, jaką jest dział marketingu.

Jako dział marketingowy (zewnętrzny, ale myślący i działający jak każdy ” pracownik”) jesteśmy odpowiedzialni za:

  • korespondencję jako dział marketingu i kontakt z firmami zewnętrznymi,
  • planowanie marketingowe (strategia),
  • prowadzenie kampanii marketingowych,
  • kreację pomysłów,
  • zarządzanie planami marketingowymi,
  • koordynację imprez, eventów, wydarzeń,
  • prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych,
  • koordynację projektowania materiałów reklamowych,
  • i wiele innych (wiele z nich jest uzależnionych od potrzeb klienta).

Poznaj naszą ofertę.

en_USEnglish