Audyt marketingowy ma na cele przede wszystkim określenie potrzeb marketingowych biznesu, aktualnego działania marketingu w firmie, opracowanie niezbędnych założeń, spójnych z polityką sprzedażową.
Może być on wykorzystywany zarówno w przypadku gdy w firmie nie ma działu marketingu (analizuje się sytuację firmy, potrzebę powstania struktur lub ewentualnie opracowań działań bez ich tworzenia) jak i w sytuacji gdy taki dział istnieje (analiza, ocena, motywacja). Celem jest optymalizacja działań marketingowych w firmie.
Audyt marketingowy może dotyczyć:
- Bieżących działań marketingowych firmy
- Bieżących działań marketingowych konkurencji
- Strategii marketingowej firmy
- Materiałów reklamowych i narzędzi marketingowych firmy
- Programu lojalnościowego i działań marketingowych dla klientów
- Struktur marketingowych firmy
W wyniku audytu marketingowego można otrzymać kompleksową analizę sytuacji, na podstawie której można opracować plan działań marketingowych i wdrożyć poprawki, które pozwolą na osiągnięcie lepszych wyników. Dzięki audytowi można również określić, co działa dobrze, a co należy zmienić, co pozwoli na zoptymalizowanie działań marketingowych i osiągnięcie lepszych wyników biznesowych.
Cena i warunki współpracy
W trakcie współpracy z firmami MŚP mieliśmy możliwość realizacji działań jako dział marketingu lub współpracujący.
Cena: od 500 zł netto, wycena indywidualna
Czas realizacji zlecenia – wizyta w przedsiębiorstwie (ok 3 dni), opracowanie audytu – 7 dni.
Umów się na spotkanie. Poznajmy się!
STUDIO MARKI BRANDSOUL SP.Z O.O.
Biuro Poznań
Św. Michała 100 lok. 304
61-005 Poznań
Biuro Swarzędz
ul. Nowy Świat 10G/2
62-020 Swarzędz
DANE FIRMY
Studio Marki Brandsoul Sp. z o. o.
ul. Harmonia 9/6
62-020 Zalasewo
kom. +48 668 130 202
info@brandsoul.pl
NIP: 7822692832
REGON: 366811048
KRS: 0000668828