Audyt marketingowy ma na cele przede wszystkim określenie potrzeb marketingowych biznesu, aktualnego działania marketingu w firmie, opracowanie niezbędnych założeń, spójnych z polityką sprzedażową. Może być on wykorzystywany zarówno w przypadku gdy w firmie nia ma działu maketingu (analizuje się sytuację firmy, potrzebę powstania struktur lub ewentualnie opracowań działań bez ich tworzenia) jak i w sytuacji gdy taki dział istnieje (analiza, ocena, motywacja). Celem jest optymalizacja działań marketingowych w firmie.

Audyt marketingowy może dotyczyć:

  • Bieżących działań marketingowych firmy
  • Bieżących działań marketingowych konkurencji
  • Przewidywanych działań marketingowych
  • Polityki marketingowej firmy
  • Materiałów identyfikacji wizualnej
  • Wizerunku firmy w Internecie, lokalnie
  • Struktur marketingowych firmy

 

Zakres oferty – audyt marketingowy

  • analiza biznesu + doradztwo
  • stworzenie założeń audytu
  • realizacja audytu (wnioski)
  • wdrożenie zmian (procedury, założenia, opisy działań itp.)
  • wsparcie w realizacji

Doświadczenie – audyt marketingowy
W trakcie współpracy z firmami MŚP mieliśmy możliwość realizacji działań jako dział marketingu lub współpracujący.

Cena: od 500 zł netto, wycena indywidualna

Czas realizacji zlecenia – wizyta w przedsiębiorstwie (ok 3 dni), opracowanie audytu – 7 dni.

Zamów audyt marketingowy dla swojej firmy: info@brandsoul.pl, kom: 668 130 202

Zostaw swój numer, oddzwonimy

Twoje dane przetwarzamy wyłącznie dla celów kontaktu telefonicznego. Nie przechowujemy ich, nie wykorzystujemy dla celów marketingowych. Nie martw się więc o niepotrzebne kontakty z naszej strony :)