Blog - Page 13

Co to jest brief?

Co to jest brief marketingowy? Brief to krótki dokument, który może być niezbędny do nawiązania współpracy z agencją marketingową. Jego głównym zadaniem jest przekazania najważniejszych informacji na temat firmy oraz opisanie oczekiwań, względem podjętej współpracy. Przygotowanie briefu nie jest trudne, ale warto przygotować go starannie, aby możliwe było zaplanowanie skutecznych […]

Czytaj więcej

Marka w Social Media

Statystyki – gdzie i ile użytkowników. Jakie medium wybrać? Według raportu „NapoleonCat” z sierpnia 2019 roku, z Facebooka korzysta 42,3% Polaków, łącznie 16 070 000 użytkowników. Większość z nich to kobiety – 53,5%. Największą grupę użytkowników stanowiły osoby w wieku od 25 do 34 lat (4 600 000). Aplikację Messenger […]

Czytaj więcej

Na czym polega outsourcing marketingu ?

Outsourcing marketingu – dlaczego warto? Skutecznie prowadzone kompleksowe działania marketingowe przynoszą wiele korzyści takich jak: rozpoznawalność marki, kreowanie wizerunku oraz tworzenie sprawnych lejków sprzedażowych, które bezpośrednio przekładają się na zyski. Aby wykorzystać potencjał jaki tkwi w działaniach marketingowych  potrzeba ogromnej wiedzy popartej doświadczeniem. Outsourcing marketingu – na czym polega? Outsourcing […]

Czytaj więcej

Różnica między agencją marketingową i reklamową.

Agencja reklamowa, a może marketingowa? Pojęcia reklamy i marketingu są często błędnie uznawane za tożsame i stosowane zamiennie.  Definicja marketingu obejmuje wiele obszarów działania, które z reklamą mają niewiele wspólnego. Agencja marketingowa i reklamowa – różnice Zadaniem agencji marketingowej jest kompleksowa obsługa wszystkich procesów prowadzących do zbudowania lub rozwinięcia solidnej […]

Czytaj więcej

Jakie są korzyści outsourcingu marketingu

Outsourcing marketingu – na czym polega? Outsourcing polega na przekazaniu części zadań lub projektów zewnętrznemu wykonawcy. Takie rozwiązanie przynosi wiele korzyści. Jedną z nich jest zlecenie wszystkich działań marketingowych zewnętrznej agencji, która zajmuje się stroną internetową, prowadzi aktywne profile w social mediach, odpowiada za kampanie reklamowe i przedstawia raporty z […]

Czytaj więcej

Wywiad z Krzysztofem Wiśniewskim, CEO firmy CONTMAN Sp. z o.o

Wywiad z naszym Klientem. Cyfryzacja w biznesie. Jakie korzyści płyną z dygitalizacji dokumentacji w przedsiębiorstwach. zapraszamy na wywiad z Krzysztofem Wiśniewskim. Tematy poruszane w wywiadzie. Autorskie rozwiązania w biznesie informatycznym Kultura organizacyjna – jaka jest ważna? Narzędzia do digitalizacji dokumentacji Korzyści dla firmy z wdrożenia nowoczesnych rozwiązań digitalizacji dokumentów Dla […]

Czytaj więcej

Kancelaria Radcy Prawnego Ewa Ślusarczyk

O FirmieKancelaria radcy prawnegoZakres współpracyDoradztwo marketingoweKreacja i wsparcie sprzedażyWsparcie w rozwojuKreowanie i realizacja kampanii marketingowych I sprzedażowychProjektowanie i produkcja materiałów reklamowychStałe wsparcie PR, outsourcing marketinguProwadzenie strony internetowej oraz profili na kanałach społecznościowychStatus klienta Aktualnie stała umowa współpracy
Czytaj więcej

Warsztaty kreatywne – burza mózgów

Warsztaty kreatywne dla pracowników jako narzędzie GENEROWANIA nowych pomysłów, integracji zespołowej to narzędzie wybierane najczęściej przez średnie i duże firmy. Dostępne jest ono w wersji tradycyjnej (u klienta w biurze) lub online. Na czym polegają KREATYWNE warsztaty z naszą marką? zachęcamy grupę pracowników do efektywnej pracy , generowania pomysłów, tworzenia […]

Czytaj więcej

Szkolenia marketingowe

Szkolenia marketingowe przeprowadzamy dla pracowników dużych firm lub mikro przedsiębiorców. Są one dopasowane do potrzeb każdego klienta, szyte na miarę jego potrzeb i kierunków rozwoju. Naszą agencję marketingową wyróżnia to, że zawsze najpierw poznajemy klienta szczegółowo, a kolejno proponujemy mu rozwiązanie, które będzie adekwatne do założeń biznesowych jakie sobie postawił. […]

Czytaj więcej

Mobi voice

O FirmieFirma zajmująca się rozwiązaniami informatycznymi.Zakres współpracyBrandingStatus klienta Współpraca projektowa
Czytaj więcej
pl_PLPolish