Dlaczego inwestycja w STRATEGIĘ MARKETINGOWĄ
jest niezbędna dla prowadzenia biznesu?
1. Efektywność kosztowa : opracowanie strategii marketingowej pozwala na inwestowanie środków marketingowych tylko tam, gdzie jest „ nasz klient” i tylko w te działania, które pomogą nam osiągnąć ustalone cele. Nie marnujesz pieniędzy na marketing, ale inwestujesz je w rozwój i przyszłość firmy.
2. Wyznaczenie celów i KPI marketingowych – strategia umożliwia nam sformułowanie celów działania marketingowego i KPI, na podstawie, których będziemy mierzyć efektywność marketingu.
3. Pozyskanie nowych Klientów: skuteczna strategia marketingowa pomaga firmie określić i dotrzeć do swojej docelowej grupy klientów. Poprzez identyfikację i zrozumienie potrzeb klientów, firma może dostosować swoje działania, aby przyciągać i zyskiwać nowych odbiorców.
4. Budowanie świadomości marki: dobra strategia marketingowa pomaga w budowaniu świadomości marki. Firma, która ma zdefiniowany system wartości zyskuje zaufanie klientów i buduje silną pozycję na rynku.
5. Wyróżnienie się wśród konkurencji: poznanie działania konkurencji i umiejętność opracowania własnej, wyróżniającej się koncepcji biznesu to podstawa działania.
6. Efektywność kanałów marketingowych: zaprojektowanie strategii marketingowej pozwoli na wybranie tylko dopasowanych do klientów docelowych kanałów i języka komunikacji.
7. Zwiększenie Sprzedaży : opracowanie strategii marketingowej wpływa na zwiększenie sprzedaży poprzez skierowanie odpowiednich komunikatów do odpowiednich grup klientów.
8. Długoterminowy Rozwój: firmy, które inwestują w strategię marketingową, zazwyczaj mają długoterminowy plan rozwoju. Skuteczne planowanie obejmuje zarówno krótkoterminowe cele, jak i długoterminową wizję, co pozwala firmie utrzymać się na rynku przez dłuższy okres.
9. Reakcja na Zmiany na Rynku: dobrze opracowana strategia marketingowa umożliwia firmie elastyczne reagowanie na te zmiany, co jest kluczowe dla utrzymania konkurencyjności.
10. Komunikacja z Klientem: dobra strategia marketingowa umożliwia skuteczną komunikację, budowanie relacji z klientami i zrozumienie ich potrzeb.
11. Budowanie wiarygodności marki: opracowanie strategii marketingowej porządkuje całość działań marketingowych w firmie i nadaje im spójny kierunek. Dzięki temu, firma może być postrzegana jako wiarygodna i godna zaufania.
12. Budowanie świadomości i zaangażowanie pracowników i partnerów: zaprojektowanie strategii marketingowej i zapoznanie z nią wszystkich pracowników umacnia motywację pracowników i sprawia, że wiedzą oni dokąd zmierza firma.
Strategia marketingowa obejmuje:
W jakim celu strategia marketingowa?
Od czego zacząć?
Strategia marketingowa dla Twojej firmy.
-
01.
Oferta
Sprawdź naszą ofertę i wybierz pakiet dla Twojej firmy.
-
02.
Kontakt
Skontaktuj się z nami, a my odezwiemy się zwrotnie w ciągu maksymalnie 180 minut.
-
03.
Spotkanie
Umówimy się na spotkanie (30 min), na którym poznamy się bliżej.
-
04.
Umowa
Podpiszemy umowę i rozpoczniemy pracę nad strategią dla Twojej firmy.
Umów się na spotkanie. Poznajmy się!
STUDIO MARKI BRANDSOUL SP.Z O.O.
Biuro Poznań
Św. Michała 100 lok. 304
61-005 Poznań
Biuro Swarzędz
ul. Nowy Świat 10G/2
62-020 Swarzędz
DANE FIRMY
Studio Marki Brandsoul Sp. z o. o.
ul. Harmonia 9/6
62-020 Zalasewo
kom. +48 668 130 202
info@brandsoul.pl
NIP: 7822692832
REGON: 366811048
KRS: 0000668828