Strategia marketingowa

Strategia marketingowa

Dlaczego inwestycja w STRATEGIĘ MARKETINGOWĄ
jest niezbędna dla prowadzenia biznesu?

1. Efektywność kosztowa : opracowanie strategii marketingowej pozwala na inwestowanie środków marketingowych tylko tam, gdzie jest „ nasz klient” i tylko w te działania, które pomogą nam osiągnąć ustalone cele. Nie marnujesz pieniędzy na marketing, ale inwestujesz je w rozwój i przyszłość firmy.

2. Wyznaczenie celów i KPI marketingowych – strategia umożliwia nam sformułowanie celów działania marketingowego i KPI, na podstawie, których będziemy mierzyć efektywność marketingu.

3. Pozyskanie nowych Klientów: skuteczna strategia marketingowa pomaga firmie określić i dotrzeć do swojej docelowej grupy klientów. Poprzez identyfikację i zrozumienie potrzeb klientów, firma może dostosować swoje działania, aby przyciągać i zyskiwać nowych odbiorców.

4. Budowanie świadomości marki: dobra strategia marketingowa pomaga w budowaniu świadomości marki. Firma, która ma zdefiniowany system wartości zyskuje zaufanie klientów i buduje silną pozycję na rynku. 

5. Wyróżnienie się wśród konkurencji: poznanie działania konkurencji i umiejętność opracowania własnej, wyróżniającej się koncepcji biznesu to podstawa działania. 

6. Efektywność kanałów marketingowych: zaprojektowanie strategii marketingowej pozwoli na wybranie tylko dopasowanych do klientów docelowych kanałów i języka komunikacji.

7. Zwiększenie Sprzedaży : opracowanie strategii marketingowej wpływa na zwiększenie sprzedaży poprzez skierowanie odpowiednich komunikatów do odpowiednich grup klientów.

8. Długoterminowy Rozwój: firmy, które inwestują w strategię marketingową, zazwyczaj mają długoterminowy plan rozwoju. Skuteczne planowanie obejmuje zarówno krótkoterminowe cele, jak i długoterminową wizję, co pozwala firmie utrzymać się na rynku przez dłuższy okres.

9. Reakcja na Zmiany na Rynku: dobrze opracowana strategia marketingowa umożliwia firmie elastyczne reagowanie na te zmiany, co jest kluczowe dla utrzymania konkurencyjności.

10. Komunikacja z Klientem: dobra strategia marketingowa umożliwia skuteczną komunikację, budowanie relacji z klientami i zrozumienie ich potrzeb.

11. Budowanie wiarygodności marki: opracowanie strategii marketingowej porządkuje całość działań marketingowych w firmie i nadaje im spójny kierunek. Dzięki temu, firma może być postrzegana jako wiarygodna i godna zaufania.

12. Budowanie świadomości i zaangażowanie pracowników i partnerów: zaprojektowanie strategii marketingowej i zapoznanie z nią wszystkich pracowników umacnia motywację pracowników i sprawia, że wiedzą oni dokąd zmierza firma.

Strategia marketingowa obejmuje:

  • Specyfikację rynku, na którym będzie działała firma
  • Analizę konkurencji
  • Ocenę targetu, wizji i misji firmy
  • Analizę SWOT
  • Rekomendacje działań marketingowych i narzędzi
  • Rekomendacje polityki sprzedażowej
  • Rekomendacje działań PR
  • Analitykę działania
  • Doradztwo marketingowe

W jakim celu strategia marketingowa?

  • Wprowadzenie produktu/usługi na rynek – weryfikacja szans/ możliwości, ustalenie działań
  • Uporządkowanie działań marketingowych w firmie i ustalenie kierunków działań
  • Re-branding marki – ukierunkowanie działań
  • Nowa firma – jak działań, ustalenie optymalnych działań i rozwiązań.

Od czego zacząć?

Strategia marketingowa dla Twojej firmy.
  • 01.
    Oferta

    Sprawdź naszą ofertę i wybierz pakiet dla Twojej firmy.

  • 02.
    Kontakt

    Skontaktuj się z nami, a my odezwiemy się zwrotnie w ciągu maksymalnie 180 minut.

  • 03.
    Spotkanie

    Umówimy się na spotkanie (30 min), na którym poznamy się bliżej.

  • 04.
    Umowa

    Podpiszemy umowę i rozpoczniemy pracę nad strategią dla Twojej firmy.

Wybierz strategię dla swojej firmy

PERSONAL
od 999PLN 119PLN
/yr
Analiza konkurencji
Analiza rynku i otoczenia
Analiza klienta docelowego
Analiza i Kreacja – produkt/usługa
Cele i KPI marketingowe
Wartości (USP, UVP)
Kanały komunikacji
Wybierz
LAUNCH
od 2999PLN 119PLN
/yr
Analiza konkurencji
Analiza rynku i otoczenia
Analiza klienta docelowego
Analiza i Kreacja – produkt/usługa
Cele i KPI marketingowe
Wartości (USP, UVP)
Kanały komunikacji
Strategia komunikacji
Key Message
Pozycjonowanie marki
Brand Purpose
Wybierz
RE-LUNCH
od 3499PLN 119PLN
/yr
Analiza konkurencji
Analiza rynku i otoczenia
Analiza klienta docelowego
Analiza i Kreacja – produkt/usługa
Cele i KPI marketingowe
Wartości (USP, UVP)
Kanały komunikacji
Strategia komunikacji
Key Message
Pozycjonowanie marki
Brand Purpose
Brand Resonance Model
Wybierz
Umów się na spotkanie. Poznajmy się!

STUDIO MARKI BRANDSOUL SP.Z O.O.

Biuro Poznań

Św. Michała 100 lok. 304
61-005 Poznań

Biuro Swarzędz

ul. Nowy Świat 10G/2
62-020 Swarzędz

DANE FIRMY

Studio Marki Brandsoul Sp. z o. o.
ul. Harmonia 9/6
62-020 Zalasewo

kom. +48 668 130 202
info@brandsoul.pl

NIP: 7822692832
REGON: 366811048
KRS: 0000668828

FORMULARZ KONTAKTOWY

pl_PLPolish