Określenie potrzeb marketingowych firmy i zbadanie skuteczności prowadzonych działań marketingowych to podstawa w prowadzeniu przedsiębiorstwa, która pomaga w jego rozwoju. Czujesz, że Twoja firma stoi w miejscu? Przeprowadź audyt marketingowy!

 

AUDYT MARKETINGOWY – CO TO JEST?

Audyt marketingowy to kompleksowa analiza marketingu firmy. Jest to usługa pozwalająca na sprawdzenie skuteczności wszystkich dotychczasowych działań marketingowych firmy, zoptymalizowanie ich i określenie nowych potrzeb marketingowych marki.

Audyt bada zarówno środowisko wewnętrzne jak i zewnętrzne firmy. Dzięki niemu przedsiębiorca jest w stanie wskazać mocne i słabe strony swojej marki i co za tym idzie określić jej szanse i zagrożenia na przyszłość. Dobry audyt przeprowadzony powinien być w sposób niezależny i rzetelny, najlepiej przez profesjonalną agencję marketingową, aby otrzymać jak najbardziej precyzyjne wyniki.

Audyt marketingowy może dotyczyć m.in: bieżących działań marketingowych firmy, bieżących działań marketingowych konkurencji, przewidywanych działań marketingowych, polityki marketingowej firmy, materiałów identyfikacji wizualnej czy wizerunku firmy w Internecie.

 

DLACZEGO WARTO PRZEPROWADZIĆ AUDYT MARKETINGOWY?

Audyt marketingowy przekazuje przedsiębiorcy wiele istotnych informacji dotyczących jego firmy. Wpłynąć one mogą na jej rozwój czy też zapobiec ewentualnym kryzysom w przyszłości. Właściciel firmy dzięki audytowi dowiaduje się, które z jego działań są skuteczne, a które nie przynoszą oczekiwanych efektów. Informacje, które otrzymuje dotyczą nie tylko całej firmy, ale także jej oferty czy pojedynczego produktu.

Dzięki audytowi przedsiębiorca jest w stanie wybrać dla swojej firmy najefektywniejsze metody osiągania określonych celów. Przeprowadzenie audytu pozwala spojrzeć na firmę i jej otoczenie z perspektywą długofalową. Dodatkowo umożliwia wyeliminowanie działań, które nie funkcjonują poprawnie.

Audyt pozwala także na zbadanie konkurencji, dzięki czemu firma będzie miała większe szanse na wyróżnienie się spośród niej. Aby być lepszym niż konkurencyjne marki należy wiedzieć, jak działają i co oferują. Wiele firm w Polsce nie analizuje odpowiednio konkurencji, co przekłada się na ich wyniki.

Przeprowadzenie audytu marketingowego wpływa na oszczędzanie pieniędzy oraz przede wszystkim czasu, ponieważ eliminuje niepotrzebne działania, które nie przynoszą efektów.

 

AUDYT MARKETINGOWY Z BRANDSOUL

Audyt przeprowadzony przez zewnętrzną profesjonalną firmę przyniesie najlepsze efekty. W BRANDSOUL oferujemy przeprowadzenie kompleksowej analizy marketingu firmy. Działamy zarówno z firmami, które posiadają dział marketingu, jak i takimi, które dopiero zaczynają swoją marketingową działalność.

 

W zakres naszej oferty wchodzą:

  • Analiza biznesu + doradztwo,
  • Stworzenie założeń audytu,
  • Realizacja audytu (wnioski),
  • Wdrożenie zmian,
  • Wsparcie w realizacji.

Skorzystaj z naszych usług i obserwuj rozwój swojej firmy!