Orange Energia – warsztaty kreatywne Orange Energia - warsztaty kreatywne dla zespołu

Orange Energia – warsztaty kreatywne

Case – Warsztaty kreatywne dla Orange Energia.

Cel – wygenerowanie jak największej liczby pomysłów w ramach wskazanego przez Klienta obszaru

Czas trwania – 6 godzin

Typ pracy – indywidualna i zespołowa

Wykorzystane narzędzia  – kreatywne obrazowanie, kreatywny alfabet, ankiety, wywiady, burza mózgów, dyskusja.

Efekty szkolenia – wygenerowanie listy ponad 180 pomysłów,  przygotowanie rekomendacji pomysłów do wdrożenia dla klienta, omówienie ważnych elementów oferty i wskazanie propozycji zmian (dzięki dyskusji).

Mocne strony – zaangażowany, interdyscyplinarny zespół Orange Energia, z otwartym podejściem do zdania innych, dążący do wspólnego celu. Ważne było określenie celu szkolenia – uczestnicy wiedzieli, że nie jest wskazane analizowanie wdrożenia pomysłów, a zaprojektowanie listy pomysłów.

 

 

pl_PLPolish