Realizacje

Currently browsing: Realizacje

Warsztaty kreatywne – burza mózgów

Warsztaty kreatywne dla pracowników jako narzędzie GENEROWANIA nowych pomysłów, integracji zespołowej to narzędzie wybierane najczęściej przez średnie i duże firmy. Dostępne jest ono w wersji tradycyjnej (u klienta w biurze) lub online. Na czym polegają KREATYWNE warsztaty z naszą marką? zachęcamy grupę pracowników do efektywnej pracy , generowania pomysłów, tworzenia […]

Czytaj więcej

Szkolenia marketingowe

Szkolenia marketingowe przeprowadzamy dla pracowników dużych firm lub mikro przedsiębiorców. Są one dopasowane do potrzeb każdego klienta, szyte na miarę jego potrzeb i kierunków rozwoju. Naszą agencję marketingową wyróżnia to, że zawsze najpierw poznajemy klienta szczegółowo, a kolejno proponujemy mu rozwiązanie, które będzie adekwatne do założeń biznesowych jakie sobie postawił. […]

Czytaj więcej

Szkolenia z zakresu obsługi klienta

Realizowaliśmy dla naszych klientów z branży usługowej i handlowej szkolenia z zakresu obsługi klienta obejmujące: przygotowanie arkusza analizy potrzeb i jego weryfikacja przygotowanie dopasowanego do potrzeb programu szkolenia zaangażowanie pracowników w zadania dodatkowe zaplanowanie i realizacja praktycznych zadań w trakcie szkolenia lub na stanowisku pracy przygotowanie kodeksu dobrego postępowania w […]

Czytaj więcej

Szkolenia marketingowe dla mikro firm

Szkolenia marketingowe dla mikro firm realizujemy dla przedsiębiorców, którzy zajmują się działaniami marketingowymi we własnym zakresie. Współpracowaliśmy w tym zakresie m.in z firmami z branż: kosmetologia, hand made, edukacja, handel internetowy. Szkolenia marketingowe mogą obejmować: tworzenie planów marketingowych i strategii biznesowych analitykę działań prowadzenie social media wybór narzędzi marketingowych do […]

Czytaj więcej

Szkolenia z obsługi social media

Indywidualne szkolenia z wykorzystania potencjału mediów społecznościowych w firmie. Realizowaliśmy je w firmach z branż: hand made, e-commerce, turystyka, usługi medyczne. Szkolenia są dedykowane dla biznesu Klienta. Wymagają od nas wcześniejszej analizy firmy i zaproponowanie konkretnych działań. Nigdy nie są to szkolenia szablonowe. Odbywają się online lub u Klienta. Mogą […]

Czytaj więcej

Konsultacje

Świadcząc usługi outsourcingu marketingowego, klient, w zależności od wybranego pakietu, decyduje w jakim zakresie wykorzysta ustalone godziny pakietowe. My mu rekomendujemy działania. Ofertę outsourcingu marketingowego można poznać na stronie – OUTSOURCING MARKETINGOWY. Klienci z którymi współpracowaliśmy w /w zakresie działali w branżach: remontowej, medycznej, kosmetycznej, motoryzacyjnej, nieruchomości, budowlanej i innych. […]

Czytaj więcej

Projektowanie graficzne

Współpracując z klientami na stałe świadczymy dla nich kompleksowe usługi graficzne. Jeśli Klient współpracuje już z grafikiem zewnętrznym lub zatrudnia go u siebie, koordynujemy prace graficzne i przygotowujemy wytyczne. W ramach projektowania graficznego przygotowywaliśmy dla klientów: e-mailingi wizytówki logotypy ulotki broszury katalogi teczki notesy gadżety gazetki grafiki na media społecznościowe […]

Czytaj więcej

Stworzenie i koordynacja działu marketingu

W ramach outsourcingu marketingu jesteśmy dla klienta zewnętrznym działem marketingu. Reprezentujemy go na zewnątrz i uczestniczymy we wszystkich marketingowych i sprzedażowych aktywnościach. Spotykamy się z pracownikami w firmie, którzy są odpowiedzialni za inne działy. Współpracujemy, komunikujemy się. Tworzymy nową strukturę w firmie, jaką jest dział marketingu. Jako dział marketingowy (zewnętrzny, […]

Czytaj więcej

Media społecznościowe

Usługa W zależności od potrzeb klienta możemy zaproponować prowadzenie kanałów społecznościowych: Facebook, Instagram, Pinterest, Google Moja Firma, Linkedin, Twitter, You Tube i inne. W przypadku, gdy klient decyduje się na jeden z pakietów stałej współpracy, obsługa mediów społecznościowych jest jego częścią. Zakres współpracy Strategia działania w wybranym medium społecznościowych Treści […]

Czytaj więcej

Strategia marketingowa

Strategia marketingowa to podstawa rozpoczęcia działań marketingowych. Zawsze, podejmując się stałej współpracy tworzymy ją od podstaw i przekazujemy do wglądu/oceny/akceptacji klientowi. Obejmuje ona: weryfikacja rynku i działań konkurencji analizę SWOT analizę targetu proponowane narzędzia promocyjne proponowane działania marketingowe narzędzia pomiaru działań  

Czytaj więcej
pl_PLPolish