Blog - Page 10

Jak wypromować firmę na TikToku?

TikTok to jedno z popularniejszych mediów społecznościowych ostatniego czasu i jak się okazuje, miejsce ogromnego potencjału marketingowego! Jak zbudować skuteczny kanał marki na TikToku?   TIK TOK – CO TO JEST? TikTok to aplikacja, która umożliwia swoim użytkownikom tworzenie i publikowanie krótkich filmów o dowolnej treści, zazwyczaj opatrzonych muzyką. Najczęściej są […]

Czytaj więcej

Sezonowe branże – jak radzą sobie poza sezonem?

Sezonowość jest nieodłącznym elementem wielu biznesów. Często zainteresowanie naszymi usługami lub produktami uzależnione jest od pory roku czy różnych cyklicznych wydarzeń. Jak sobie z tym poradzić? Istnieją branże, które swoją pracę opierają wyłącznie na sezonowych usługach i produktach, takie jak chociażby polska turystyka nad morzem. Inne z nich w mniejszym […]

Czytaj więcej

Dlaczego potrzebny jest Ci newsletter?

Zapewne kiedyś już słyszałeś tę nazwę. Jednak czy wiesz czym dokładnie jest newsletter i przede wszystkim, jakie korzyści może przynieść Twojej firmie? Dowiedz się wszystkiego o newsletterach! E-mail marketing zdobywa coraz większą popularność. Jest to prosty i tani sposób na zdobycie klientów. Jednym z narzędzi w jego ramach jest właśnie […]

Czytaj więcej

Jak wygląda profesjonalne zarządzanie mediami społecznościowymi firmy?

Social media są pełnie wykorzystanego potencjału marketingowego. Jest to świetne miejsce do wypromowania swojej firmy. Jak zrobić to skutecznie? MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE FIRMY – DLACZEGO WARTO? We współczesnej komunikacji media społecznościowe zajmują bardzo ważne miejsce. Według badań, statystyczny Polak spędza w mediach społecznościowych aż 2 godziny dziennie. Najbardziej popularnym medium jest […]

Czytaj więcej

Dlaczego strategia w biznesie jest ważna?

Czy wiesz co jest głównym czynnikiem wpływającym na sukces firmy? Odpowiednia strategia biznesowa! Dlaczego jest tak istotna i co się na nią składa?   CZYM JEST STRATEGIA FIRMY? Strategia firmy to kluczowy element w jej zarządzaniu. Należy o nim pamiętać, ponieważ często przekłada się to bezpośrednio na sukces marki. Czym […]

Czytaj więcej

Dlaczego Twoja firma potrzebuje AUDYTU MARKETINGOWEGO?

Określenie potrzeb marketingowych firmy i zbadanie skuteczności prowadzonych działań marketingowych to podstawa w prowadzeniu przedsiębiorstwa, która pomaga w jego rozwoju. Czujesz, że Twoja firma stoi w miejscu? Przeprowadź audyt marketingowy!   AUDYT MARKETINGOWY – CO TO JEST? Audyt marketingowy to kompleksowa analiza marketingu firmy. Jest to usługa pozwalająca na sprawdzenie […]

Czytaj więcej

Centrum Medycyny Estetycznej

O FirmieFirma zajmująca się zabiegami z zakresu medycyna estetyczna, dermatologia, kosmetologia.Zakres współpracyDoradztwo marketingoweProwadzenie strony internetowej oraz profili na kanałach społecznościowychKreowanie i realizacja kampanii marketingowych I sprzedażowychProjektowanie graficzneKoordynacja SEMStatus klienta Aktualnie stała umowa współpracy
Czytaj więcej

Czym różni się wizja firmy od misji firmy?

Misja i wizja firmy to klucz do sukcesu, szczególnie w czasach tak szybko rozwijającej się konkurencji. Czym jednak dokładnie są i na co zwrócić uwagę podczas ich tworzenia? ZNACZENIE MISJI I WIZJI Dzięki sprecyzowanej misji oraz wizji marki, kierunek rozwoju przedsiębiorstwa jest spójny. Wpływa to na postrzeganie firmy oraz na […]

Czytaj więcej

ŚLUSARCZYK AUTO

O FirmieMarka zajmująca się serwisem samochodów.Zakres współpracyDoradztwo marketingoweKreacja i wsparcie sprzedażyWsparcie w rozwojuKreowanie i realizacja kampanii marketingowych I sprzedażowychProjektowanie i produkcja materiałów reklamowychStałe wsparcie PR, outsourcing marketinguProwadzenie strony internetowej oraz profili na kanałach społecznościowychStatus klienta Umowa zakończona
Czytaj więcej
pl_PLPolish