Blog - Page 11

Wprowadzenie marki na rynek po pandemii

Pandemia koronawirusa wprowadziła niemałe zamieszanie na rynku – sprawiła, że niektóre branże przeżywają głęboki kryzys, a inne wręcz przeciwnie – rozkwitają. A co będzie, kiedy pożegnamy wreszcie COVID-19? Czy to dobry moment na wprowadzenie marki na rynek? Jeśli tak to jakiej? Z jakimi wyzwaniami trzeba się będzie zmierzyć? Oto nasze […]

Czytaj więcej

Najlepsi na Oferteo w 2021 roku

Mamy to! Dziękujemy za opinie, dzięki którym jesteśmy NA PIERWSZYM MIEJSCU w Poznaniu!🤓😘 Dla potwierdzenia: https://www.oferteo.pl/agencja-marketingowa/poznan#Najlepsi

Czytaj więcej

3 mity na temat Social Media

3 MITY NA TEMAT SOCIAL MEDIA Social media są w naszym życiu coraz częściej obecne, a wokół nich powstało wiele mitów, trzy z nich w dzisiejszym poście postaramy się wyjaśnić. NAJWAŻNIEJSZA JEST ILOŚĆ POLUBIEŃ Ilość polubień (ilość fanów na FB) jest ważna z punktu widzenia wizerunkowego. Pomaga w pozyskiwaniu klientów […]

Czytaj więcej

Radosnych Świąt

Życzymy Wam kreatywnych, pogodnych, radosnych, smacznych Świąt Wielkanocnych Dla tych osób, które pracują – pogody ducha i pięknego dnia pracy! === Dla niektórych Święta to czas refleksji i przemyśleń – życzymy Wam, aby zaowocowały one nowymi, dobrymi decyzjami lub kierunkami działania. ==== NAJLEPSZEGO!🥚🐰😀 #WIELKANOC

Czytaj więcej

Co to jest brief?

Co to jest brief marketingowy? Brief to krótki dokument, który może być niezbędny do nawiązania współpracy z agencją marketingową. Jego głównym zadaniem jest przekazania najważniejszych informacji na temat firmy oraz opisanie oczekiwań, względem podjętej współpracy. Przygotowanie briefu nie jest trudne, ale warto przygotować go starannie, aby możliwe było zaplanowanie skutecznych […]

Czytaj więcej

Marka w Social Media

Statystyki – gdzie i ile użytkowników. Jakie medium wybrać? Według raportu „NapoleonCat” z sierpnia 2019 roku, z Facebooka korzysta 42,3% Polaków, łącznie 16 070 000 użytkowników. Większość z nich to kobiety – 53,5%. Największą grupę użytkowników stanowiły osoby w wieku od 25 do 34 lat (4 600 000). Aplikację Messenger […]

Czytaj więcej

Na czym polega outsourcing marketingu ?

Outsourcing marketingu – dlaczego warto? Skutecznie prowadzone kompleksowe działania marketingowe przynoszą wiele korzyści takich jak: rozpoznawalność marki, kreowanie wizerunku oraz tworzenie sprawnych lejków sprzedażowych, które bezpośrednio przekładają się na zyski. Aby wykorzystać potencjał jaki tkwi w działaniach marketingowych  potrzeba ogromnej wiedzy popartej doświadczeniem. Outsourcing marketingu – na czym polega? Outsourcing […]

Czytaj więcej

Różnica między agencją marketingową i reklamową.

Agencja reklamowa, a może marketingowa? Pojęcia reklamy i marketingu są często błędnie uznawane za tożsame i stosowane zamiennie.  Definicja marketingu obejmuje wiele obszarów działania, które z reklamą mają niewiele wspólnego. Agencja marketingowa i reklamowa – różnice Zadaniem agencji marketingowej jest kompleksowa obsługa wszystkich procesów prowadzących do zbudowania lub rozwinięcia solidnej […]

Czytaj więcej

Jakie są korzyści outsourcingu marketingu

Outsourcing marketingu – na czym polega? Outsourcing polega na przekazaniu części zadań lub projektów zewnętrznemu wykonawcy. Takie rozwiązanie przynosi wiele korzyści. Jedną z nich jest zlecenie wszystkich działań marketingowych zewnętrznej agencji, która zajmuje się stroną internetową, prowadzi aktywne profile w social mediach, odpowiada za kampanie reklamowe i przedstawia raporty z […]

Czytaj więcej
pl_PLPolish